Saturday, 11 February 2017

(3 Gambar) 8 bulan menderita sakit, akhirnya jumpa benda ditanam bawah tangga

loading...



Perkongsian oleh Ustaz Umar Sinar Assyifa mengenai pengalamannya yang merawat seorang pesakitnya yang terkena sihir. Baca lagi:

Alhamdulillah…Akhir nya dapat juga benda sihir yang di tanam di bawah tangga rumah…Selama 8 bulan menderita sakit, sebahagian anggota badan tidak berfungsi seakan-akan strok, namun doktor tidak dapat mengesan sebarang penyakit yang dialami oleh pesakit, setelah berkali-kali ke hospital buat pemeriksaan doktor tetap sama tidak ada sebarang penyakit yang di didapati…namun pesakit tetap juga merasa sakit dan tidak bermaya.

Pesakit mengadu bahawa semenjak beberapa bulan yang lalu pesakit susah tidur malam, kerap mimpi perkara-perkara yang menyeramkan, rumah selalu mengalami perkara-perkara yang pelik dan ganjil…selain dari ternampak kelibat-kelibat, hampir setiap malam orang datang ketuk pintu rumah dan beri salam, bila di buka pintu ternyata tidak ada orang di luar.

Malam pertama saya merawat pesakit dengan kaedah bacaan ayat ayat Quran (Ruqyah) ternyata pesakit gelisah seakan-akan merasa kepanasan, berteriak dan meronta-ronta, semakin lama saya membaca ayat Ruqyah pesakit semakin meronta, Akhirnya jin yang masuk dalam badan pesakit bersuara dan meminta saya menghentikan bacaan kerana dia mengaku tidak bersalah dan dia hanya menuruti perintah tuanNya. 

Saya menyuruh jin itu keluar dari tubuh pesakit namun jin itu tidak mampu untuk keluar. Saya teruskan bacaan ayat Quran dan saya tau jin ini tidak bisa keluar dari jasad pesakit kerana jin ini dikirim dengan menggunakan benda… Akhirnya saya hentikan rawatan dan jin itu masih dalam jasad pesakit.

Saya sambung rawatan malam ke 2 kerana saya perlukan bahan-bahan untuk memagar rumah. Semasa saya memagar mengelilingi rumah, Alhamdulillah Allah maha berkehendak.. dua benda bungkusan yang ditanam akhirnya timbul keluar sendiri di dalam tanah di bawa tangga rumah…

Pesakit terus muntah dan jin yang masuk dalam jasad pesakit Alhamdulillah berjaya di keluarkan dengan izin Allah swt…inilah yang di katakan sihir yang mana manusia saling bekerja sama dengan jin dalam melakukan sihir Allah swt berfirman

سُلَيْمَانَ ۖ وَمَا كَفَرَ سُلَيْمَانُ وَلَٰكِنَّ الشَّيَاطِينَ كَفَرُوا يُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ
Dan mereka mengikuti apa yang dibaca oleh syaitan-syaitan pada masa kerajaan Sulaiman (dan mereka mengatakan bahwa Sulaiman itu mengerjakan sihir), padahal Sulaiman tidak kafir (tidak mengerjakan sihir), hanya syaitan-syaitan lah yang kafir (mengerjakan sihir). Mereka mengajarkan sihir kepada manusia


(6). وَأَنَّهُ كَانَ رِجَالٌ مِنَ الْإِنْسِ يَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا
Dan bahwasanya ada beberapa orang laki-laki di antara manusia bekerja sama dan meminta perlindungan kepada beberapa laki-laki di antara jin, maka jin-jin itu menambah bagi mereka dosa dan kesesatan.


Oleh itu mereka yang di luar sana…Jangan la kita sekali-kali memandang remeh dengan setiap penyakit mistik khasnya yang berkaitan dengan penyakit yang melibatkan gangguan jin. Sebaik nya bila kita di timpa penyakit tindakan sepatutnya dilakukan ialah berjumpa dengan doktor, sekiranya penyakit berlarutan dan doktor tidak dapat mengesan sebarang penyakit yang dialami maka beralih lah kepada alternatif perubatan islam. Kerana Kemungkinan anda sedang mengalami penyakit gangguan jin or gangguan Sihir.

Kredit




EmoticonEmoticon